Najsledovanejším programom týždňa boli Noviny TV JOJ

(22.02.2016) Najviac divákov univerzálneho publika sledovalo uplynulý týždeň hlavnú spravodajskú reláciu televízie JOJ.

Najviac divákov univerzálneho publika sledovalo uplynulý týždeň hlavnú spravodajskú reláciu televízie JOJ. Siedmy týždeň tohto roka uzavrela JOJ Group ako líder slovenského trhu v prime time.

JOJ Group bola v piatok 19. februára aj v nedeľu 21. februára opäť jednotkou slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase, včera s 11,9 % sledovanosťou a trhovým podielom 31,1 %. TV JOJ dosiahla včera svoj najlepší minulotýždňový výkon s 9,4 % ratingom a 24,4 % share v CS 12-54 a v rámci univerzálneho publika až s 10,4 % sledovanosťou. PLUSka zaznamenala u mladých divákov najvyšší podiel na trhu v sobotu 20. februára v prime time na úrovni 6,7 %.

Najsledovanejším programom tretieho februárového týždňa na trhu sa stali Noviny TV JOJ, ktoré v pondelok 15. februára sledovalo celkovo až 691-tisíc divákov s nadpriemerným výkonom 32,9 % a 14,7 % ratingom. Nedeľňajšie vysielanie hlavnej spravodajskej relácie JOJky sa zaradilo na tretie miesto v rebríčku najsledovanejších programov týždňa s celkovo 668-tisíc divákmi, 14,3 % ratingom a 29,6 % share (CS 12+).

Najsledovanejšou spravodajskou reláciou uplynulého týždňa na trhu sa v rámci mladšej časti slovenského publika stalo Najlepšie počasie s 11,3 % ratingom a 27,4 % podielom, pričom lídrom trhu v čase svojho vysielania bola predpoveď počasia na JOJke včera aj v CS 12+ s 12,6 % sledovanosťou. Jednotkou trhu bol včera v oboch cieľovkách aj Šport (10,7 % Rtg v CS 12+). Krimi zaznamenali v rámci univerzálneho publika 12,2 % rating.

Večerná filmová ponuka televízie JOJ včera takisto prekonala konkurenciu, keď si diváci nenechali ujsť akčnú kinopremiéru Tracers - Najrýchlejší lupiči (8,9 % Rtg a 24,6 % Shr v CS 12-54). Najpočetnejšou cieľovou skupinou filmu s Taylorom Lautnerom v hlavnej úlohe boli diváci v produktívnom veku 35 až 44 rokov, pričom ženy aj muži dosiahli rovnako skvelú, až 12,3 % sledovanosť.

PLUSke sa najviac darilo v sobotu 20. februára, kedy si najviac divákov z celého týždňa pozrelo dobrodružný film Flynn Carsen: Návrat do baní kráľa Šalamúna s 8,1 % podielom na trhu a 3 % ratingom v obchodne dôležitej časti publika.

Používaním stránok prevádzkovaných TV JOJ súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.